Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-08-07 10:45:07 i Allmänt,

Blev som sagt inskrivning igår på arbetsförmedlingen. Gick väl bra, hoppas att jobb löser sig i vilket fall som helst, men inskriven är jag.
Eftersom att det tog sån tid på arbetsförmedlingen så blev det en snabb runda på stan. Blev en present till Mickan men inte så mycket mer. Hittade inget helt enkelt.
Blev en snabb titt in på mammas jobb och jag hittade ett par skönheter till skor, se bild nedan. Bilden gör inte skorna inte rättvisa utan finare irl. Me like, de kanske får följa med hem, måste testa de.
Sen for jag och Ika upp till Gränby Centrum för att möta upp pappa för att handla lite. Sen ner till mammas jobb och hämta henne när hon slutat och sen for vi hem.


Nu har jag inte tid att sitta här. Måste ut i garaget och rensa ut lite saker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela