Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-08-18 20:54:23 i Allmänt,

Upp tidigt imorse för att åka in till stan för ett besök på arbetsförmedlingen. Blev inte så jätteglad när jag vaknade imorse och insåg att det regnade ute så det var bara att sätta på sig regnstället sen när jag satte mig på moppen och brummade iväg till Vattholma. Mötet gick bra och fort sen in på Gina och där köpte jag en stickad kofta, bild kommer väl upp under morgonen. Sen blev det ett snabbt besök inne på apoteket då Ika är sjuk och ville ha lite halstabletter. Sen efter en stund blev det ett besök på mammas jobb innan jag gick och mötte upp tjejerna så det blev i stort sett en hel dag på stan.

Designen här på bloggen kommer att dröja ännu lite till. Vi måste fixa ett program för att få klar headern och sen så är Ika sjuk och det är i pincip hon som jobbar med den då hon är bättre än mig på programmet, så håll till godo hoppas att den blir klar så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela