Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-08-01 14:16:24 i Allmänt,

Grönan igår och då får man veta att man lever idag. Gaah vad min nacke gör ont, känns som att den aldrig har gjort så här ont. Sitter stel som en pinne i hopp om att jag inte rör nacken för det gör så jäkla ont. Men vad spelar egentligen det för roll för man lever ju bara en gång. Och är man som mig och åker allt som snurrar, åker upp och ner, åker fort, fritt fall mm så är det ju inte så speciellt konstigt att det gör ont i den lilla nacken. Haha men det var helt klart värt det. Blev en hel dag på Grönan med familj och släkt. Han även se lite av Sommarkryssen då vi stod och köade till Extream.

Nu ska den stela pinnen Therese gå och försöka hitta på något. Troligtvis blir det en film så att jag sitter helt stil, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela