Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-08-31 19:08:58 i Allmänt,

Undra om jag börjar bli sjuk, har kännt mig lite små krasslig de två senaste dagarna. Skjuter undan tanken för jag har inte tid att bli sjuk, men det skulle i och för sig inte vara konstigt om jag blev sjuk med tanke på hur mycket det har snörvlats här hemma de senaste veckorna. Det är nästan så att de går och väntar på att jag ska bli sjuk.

Idag var jag i alla fall in till stan och träffade jobbcoachen och fick lite synpunkter på mitt cv och nu är det fixat och klart. Var bara lite saker som jag skulle ändra på, annars var hon nöjd.

Sen när jag kom hem har jag suttit och jobbat lite med måndagschill, trots att det inte är något mer program denna vecka så är det ändå saker som måste fixas. Några jinglar och en promo måste fixas och sen är det små allmänna saker som alltid måste uppdateras, men det är skönt att vi äntligen är igång!

Bilden på mina stövlar är tagen nu ska jag bara lägga in bilden på datorn, lovar att det kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela