Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-12-22 21:04:14 i Allmänt,

Inte långt kvar nu till julafton, endast 1 dag och några timmar. Julkänslan börjar sakta men säkert infinna sig. Idag har det slagits in lite julklappar och så har hela huset blivit städat aå nu skiner det i varje vrå och hörn. Men något som kanske inte skiner lika mycket just nu är min lilla stackars rygg. Hade ont i ryggen efter jobbet förra torsdagen och efter det har den inte blivit riktigt bra då jag egentligen aldrig har kunnat vila den. Nu känns den ganska bra efter allt städande idag och allt sittandes på golvet medans jag slagit in julklappar. Så nu sitter jag med en värme kudde på ryggen och ett glas med julmust på bordet. Hoppas att den känns bättre imorgon för att ha ont i ryggen är ju inte det roligaste som finns.

Om en timme är det fotboll som gäller. Det är dags för spanska cupen och Real Madrid möter Levante. Hala Madrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela