Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-12-15 23:01:37 i Allmänt,

Besöket till kungliga huvudstaden gick bra. Frågorna kanske är många... Vad gjorde jag där, var det julklappar jag köpte eller var det bara en täckmantel för något helt annat?! Några julklappar blev det i alla fall inte eller det kan ju alltid bli något utav de kort som jag fick med mig hem, men det är inget som är planerat. Nu har du fått en liten vink - ett kort. Vadå för kort? Jo jag ska berätta!

Idag var jag och min lilla syster yster modeller för en dag på The Studio. Det var sjukt kul och en upplevelse i sig. Vi blev sminkade och hela tjota ballongen med hårstayling med. 3 st klädbyten hade vi med oss var. Olika poser som skulle intas. Många av de inte ett dugg naturliga och ganska många av de föll sig automatiskt. Kom hem från Stockholm lite fattigare men massor med foton rikare. Det är något som man troligtvis aldrig kommer att göra igen, men det var grymt kul.

Imorgon är det tillbaka i verkligheten igen då är det dags att dra på sig jobbarkläderna och sticka till Ultuna och jobba ett, troligtvis, monsterpass. Men det ger cash på kontot så jag klagar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela