Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-12-07 18:48:24 i Allmänt,

Jobb idag, på restaurangen, och Måndagschill igår. Det händer saker hela tiden, men det är skoj. Jobb imorgon och sen ska jag vara ledig på torsdag. På fredag blir det ett besök till stan igen för att pyssla lite med Måndagschill.
Får se om jag kanske hinner smita in och ta en drop in tid hos någon frisör imorrn. Mitt hår har väl sett bättre dagar även fast det egentligen inte är så slitet, men det behövs verkligen en liten uppfräschning. Drop in tider är inte riktigt min grej, känner jag. Jag har en frisör som jag brukar gå till, nu är hon visserligen mammaledig, och så har jag en reserv. Tycker det är skönt att gå till en och samma för då vet jag vad jag får. Men jag måste nog ändå slinka in imorgon för så här kan det ju inte se ut nästa vecka när jag ska iväg på lite saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela