Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-12-02 22:57:59 i Allmänt,

Jobb, jobb och lite mer jobb! Igår blev det en arbetsdag på 13,5 timme och idag blev det väl bara hälften utav det. Och imorgon blir det ett monsterpass på en cirka 10 timmar. Det blir en ganska fin lön man kommer att få i jul! Tyvärr blir ju bloggen lite lidande när jag jobbar som jag gör och kommer hem på kvällarna och är helt slut! Det känns som att kroppen behöver några dagar att återhämta sig innan jag jobbar lite igen. För det gör ont i axlar, ryggen och i fötterna! Men som sagt ingen vila imorgon utan det får vi ta på söndag eller något sånt.

Nu blir det i alla fall sängen så jag orkar gå upp när mobilen ringer imorogn halv åtta. Vilken sovmorgon jag får efter att ha gått upp kvart över sex varje morgon sen i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela