Therese

Så här ser jag på saken

Lite melodifestivalfunderingar

Publicerad 2010-02-28 21:29:00 i Allmänt,

Har tagit några pauser i pluggandet och i omgångar så har jag lyssnat igenom melodifestivalbidragen. Och den låt som jag har kommit ihåg ända från början är Manboy med Eric Saade, det måste ju betyda något. Jag älskar låten och som jag skrev den kommer jag ihåg.
Någon annan låt som jag också kommer ihåg är Kalle Moraeus låt med orsa spelmän. Den låten är verkligen Underbar, haha där fick jag till det! Vet inte vad det kan bero på kanske är det för att man dansa folkdans när man var mindre och har folkmusiken i blodet eller något sånt. Jag blir i alla fall glad när jag hör den.
Men för att kanske knyta ihop säcken lite så hoppas jag att Eric Saade är med uppe i toppen och slåss om segern i finalen om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela