Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-02-08 16:39:59 i Allmänt,

Kort skoldag idag men trots att vi slutade runt halv elva så gick jag inte från radion förens vid 14 tiden. Efter skolan blev det ett besök på banken för att se om mitt nya kontokort hade kommit, men det hade det inte gjort lite surt.
Idag har jag ändå lyckats med att få mycket gjort. Har sålt en utav de två böckerna från kursen i Växjö som jag hoppade av efter två kurstillfällen, trodde aldrig att jag skulle bli av med de men nu är i alla fall en ur världen. Sen har jag även bestämmt träff med Hasse Eriksson på Lugna Favoriter där vi ska prata om min praktik. Och han sa att han hade lyssnat igenom mina rötsprover som jag skickat in och han tyckte att de var bättre än vad han hade trott från början så det blir skoj.
Men något som kanske är det roligaste är att jag har fått min intervjuperson till uppgiften i intervjuteknik klar. Cykeltaxi Carl gick med på att ställa upp på en intervju och det ska bli riktigt kul för jag tror att han har jättemycket att berätta både roliga och lite tråkiga saker. Så nu är det bara en enkät och en nyhetsintervju som ska fixas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela