Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-02-15 13:02:20 i Allmänt,

Solen skiner utanför fönstret här hemma och det är riktigt fint och vakert väder. Synd bara att det är så kallt annars hade jag faktiskt övervägt att kanske bege mig ut på en promix. Men jag väljer nog att stanna inne i värmen istället. Idag har jag faktiskt hunnit att klippa mig. Åkte ner till Jessica imorse och klippte mig blev nöjd som vanligt.

Nu ska jag gå och ringa till min intervjuperson och jag ska försöka lyckas att styra upp en intervju tills imorgon så att jag får både nyhetsintervjun och personintervjun gjord på samma dag.
Och efter att jag ringt till honom så ska jag försöka att få Ika att flytta sig från datorn så jag får spela lite sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela