Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-02-22 14:53:28 i Allmänt,

Ny vecka och det betyder att det är dags för nedresa till Båstad denna vecka. Åker ner på onsdag morgon och kommer då till skolan precis innan lektionen börjar. Och sen blir jag kvar där nere i Båstad i cirkus en månad och sen bär det hemåt igen för lite praktik, längtar redan.
Men jag har ju som sagt lite saker som måste vara klara innan jag åker på onsdag. Det är den jobbiga redigeringen som återstår från både nyhetsintervjun och från personintervjun. Nyhetsintervjun går ganska fort då det inte behövs klippas så mycket i den. Men det är personintervjun som är värst få ner cirka 55 min till 10 min är riktigt jobbigt. Så det är det jag har suttit och gjort nästan hela dagen hittills bortsett från att jag och Ika var ute och skottade bort snö från altan, antar att vi ska ut snart igen och skotta bort det sista. 
Ikväll hoppas jag på att det blir semla och OS på det.

Imorgon blir det troligtvis lite redigering, det som är kvar från dagens arbete, och sen blir det förhoppningsvis lite bandy på kvällen, Sirius-Hammarby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela