Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-02-03 21:30:13 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare så blev ju inte denna dag riktigt som jag tänkt. Fast besöket till Halmstad var välkommet. Blev faktiskt några inköp, mascara, puder och ett litet grått fodral från Monki. Imorgon är det skola och teambuilding och sen på fredag tar vi igen den journalistik som vi missade idag, då det var inställt. Just nu sitter jag bara och längtar till nästa torsdag då jag vid denna tid sitter hemma hos mamma och pappa och Ika och myser.

Nu är jag less på all snö. Tycker det kan sluta snöa nu och inte komma något mer och att allt bara försvinner på några timmar. Orkar inte stå och skotta nå mer och framförallt slippa saltstrecken på skorna efter allt saltande på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela