Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-02-28 11:57:11 i Allmänt,

Min nacke vill inte vara med idag, den gör ont och det är nästan så att jag får huvudvärk. Den ville iofs inte vara med igår heller. Måste ha legat på något konstigt sätt och sträckt nacken. Men det är bara att bita ihop och komma igen.
Måste trots allt få lite gjort idag. Uppgift 3 i webbdesignen ska fixas och sen kan man nästan lägga den kursen åt handlingarna, sköönt. Sen så ska det pluggas inför morgondagens tenta i intervjuteknik. Det känns som en konstig tenta då det egentligen inte finns så mycket att plugga på, enligt mig. Men det är väl bara att läsa sidorna i böckerna och göra sitt bästa.

Melodifestivalen igår var väl inte så mycket att hänga i granen den heller. Fast konstigt nog så är det bra låtar i finalen trots att jag inte har tyckt att någon utav de olika deltävlingarna varit så speciellt bra. Fotbollen var bra den med där Real vann med 5-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela