Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-02-07 13:26:41 i Allmänt,

Om jag ska vara ärlig var ju inte gårdagens melodifestivalomgång så mycket att hänga i granen. Redan då när jag lyssnade igenom låtarna lite snabbt så konstaterade jag att det var ett ganska tunnt startfält och det blev ju inte direkt så mycket bättre i direktsändningen. Ola var bäst och det var rätt att han gick till final. Och programledarna behåll Måns och Dolph och skrota Christine Meltzer. Vad gör hon där?! Nej, usch säger jag bara.

Men om vi ska gå över till något lite mer positivt så kollade jag på Real Madrid efter melodifestivalen. Det var däremot mycket roligare. Redan efter 5 minuter så raslade det bakom Espanyols målvakt, Kameni, Ramos satte dit den med huvudet serverad av Granero. Sen fick jag vänta en stund till innan det rasslade till igen och denna gång var det Kaká. Sen gjorde även Gonzalo Higuain comback efter sin skada och han krönte den med ett snyggt mål... Fick ett sms från Malin strax efter matchens slut där det stod Pipita is the king!, kan inte mer än att hålla med!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela