Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-02-16 23:02:12 i Allmänt,

Det som inte var så muntert igår är lite muntrare idag. Jag har försökt skaka av mig det. Idag har det varit en heldag i stan. Där jag lyckades göra min nyhetsintervju så nu ska den redigeras och sen är det bara personintervjun kvar att göra.
Nu på kvällen var jag och pappa och kollade på när Sirius lekte bandy med Edsbyn matchen slutade tillslut 6-3 till Sirius, det stod 2-0 efter 2 min.
Sen snabbt till tåget där mamma kom och hämtade oss och sen snabbt hem för att se när Björn Ferry tog OS guldet i skidskytte, vilken kille!

Imorgon blir det troligtvis en hel dag i Stockholm där det bland annat blir ett besök på den blivande praktikplatsen, Lugna Favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela