Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-02-02 20:07:31 i Allmänt,

Idag var det föreläsning som stod på schemat för dagen. Björn Häger, en slags legend inom journalistiken. Det var en rolig och intressant föreläsning. Sen var det bara att bege sig ut i blåsten.
Imorse vid 5-tiden vaknade jag och hörde hur vinden ven utanför fönstret och sen när jag gick upp vid åtta tiden så insåg jag att jag skulle bli tvungen att skotta mig ut för att kunna ta mig till skolan. Så det var bara att äta frukosten klä på sig mjukisbyxorna på med mössa och vantar och ut i blåsten och skotta bort snön för att sen göra mig i ordning för att gå till skolan. Sen var det bara att skotta sen när man kom hem sen med. Jag är faktiskt less på snön nu.. Och just nu blåser det lika mycket och snön yr lite fint utanför fönstret. Men som tur är så har Eva varit här uppe och hjälpt mig att skotta bort all snö som fanns här uppe ihopp om att det inte ska snöa igen denna gång också.


Sen vid 22 är det dags för Paradise hotel final. Är helt fast men jag kan ju inte säga att jag är förvånad då jag är ett lite dokusåpa freak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela