Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-02-18 12:04:28 i Allmänt,

Gårdagen i kungliga huvudstaden gick fort och det var riktigt kul även fast jag inte hann med lite shopping. Blev nästan en heldag på Lugna Favoriter där jag blev presenterad för alla möjliga människor som jag knappt kommer ihåg namnen på. Men jag tror helt klart att det blir en riktigt bra praktik och jag längtar grymt mycket. Vill att praktiken ska börja nu och att jag slipper åka ner till Båstad på tisdag.

Nu ska jag starta upp sims och sen så ska jag förbereda mina frågor till min intervjuperson som jag ska träffa imorgon, hoppas att det blir bra.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-02-18 15:49:28

åker med kusinen + ett gäng andra tjejer =)

åh, får försöka ses då innan du åker. jobbar så mkt nu bara :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela