Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-02-25 21:34:56 i Allmänt,

Skoldagen gick snabbt och bra. Min intervju blev inte uppspelad idag utan den blir det troligtvis imorgon. Sen var det bara att ta tag i dagens sändning som gick bra. Skönt att vara igång igen efter jullovet.
Gaah vad jag ångrar just nu att jag gick upp imorse kl 6 och kollade på hockeymatchen mellan Sverige och Slovakien. Nu med tanke på slutresultatet så hade jag lika gärna kunnat sova två timmar längre och inte känna mig lika trött just nu. Men det är smart att vara efterklok. Imorgon är det en relativt kort skoldag då med men jag ska även försöka fixa klart uppgift 3 i webbdesignen så man får den fixad och klar och sen ska det bara tas i tu med den stora sista inlämningen och sen ska förhoppningsvis den kursen vara ute ur bilden.

Sen ska det pluggas lite inför tentan som vi har på måndag i intervjuteknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela