Therese

Så här ser jag på saken

Trodde inte att det kunde bli värre

Publicerad 2010-02-15 18:16:14 i Allmänt,

Jag är så frustrerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Allt jävla jobb som vi lagt ner under hösten med webbmediaskiten. Nu får vi allt kastat i ansiktet igen. Som jag skrev i rubriken trodde inte att det kunde bli värre. Vi lämnde in slutuppgiften för några veckor sen ihopp om att vi skulle bli av med skiten och vi gjorde allt så bra som möjligt. Och nu några veckor senare får vi tillbaka den och det visar sig att ingen i klassen är godkänd och alla har fått exakt samma kommentar och ALLA ska göra en jäkla omtenta som helt plötsligt har poppat upp på hemsidan.

Och som om det inte skulle vara allt så har jag precis fått reda på att utbildningen kanske inte fortsätter till hösten, för att den inte är tillräckligt akademisk för högskolan i Kristianstad!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-02-18 15:48:53

nej fy fan va dumt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela