Therese

Så här ser jag på saken

2009 året som gått!

Publicerad 2010-01-10 14:38:49 i Allmänt,

Lite sen, men nu kom den i alla fall kan komma en lite längre summering någon annan dag!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japps, flyttade drygt 60 mil ner till Båstad för att börja plugga radio.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften har jag aldrig gjort för jag vet att jag aldrig kommer att hålla de!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Egypten, Hurghada, med Erika i Mars. Vill tillbaka!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm, inget som jag kommer på nu!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 mars, då jag och Erika flög till Egypten!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag började plugga nere i Båstad så jag får chansen att kunna jobba med mitt drömjobb i framtiden!
9. Största misstaget? Ingen aning?!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara lite förkylningar!
11. Bästa köpet? Det finns så mycket! Bla resan till Egypten
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan till Egypten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, massor med saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Det finns så många låtar. Men Baby Goodbye spelades varm i min iPod under våren.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm! Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest ännu mer och jobbat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ?
18. Hur tillbringar du julen? Med släkten och nära och kära!
19. Blev du kär i år? Hehe!
20. Favoritprogram på TV? Åhh, det finns så många. 90210, Grey’s mm
21. Bästa boken du läste i år? En shopaholics bekännelser och Stieg Larsson triologin.
22. Största musikaliska upptäckten? Adam Lambert!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick så mycket. Men den bästa presenten var nästan när jag fick reda på att jag kommit in nere i Båstad.
25. Något du önskade dig men inte fick? Var det säkert!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Grillfest, som vanligt när jag fyller år, med släkten!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som vanligt!
29. Vad fick dig att må bra? Det mesta. Att vara med mina vänner och nära och kära!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HAHA!
31. Vem saknade du? Morfar
32. De bästa nya människorna du träffade? Det finns några guldkorn i den nya klassen. Ni vet vilka ni är, ni betyder mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela