Therese

Så här ser jag på saken

I'm alive

Publicerad 2010-01-03 17:15:50 i Allmänt,

Jag lever, även fast det kanske inte verkar så här på bloggen. Har verkligen legat i lä när det gäller bloggning, fy på mig jag lovade ju dig att jag skulle skärpa mig. Då får det komma en liten summering av de senaste dagarna.

Nyårsafton: Var en lugn och skön nyårsafton även detta år. Konstigt nog lyckades jag inte dra på mig någon förkylning, brukar ju annars lycka bli ganska sjuk till just nyår. Började dagen med det årliga mopperacet som går varje år vid nyår. Det var skoj som vanligt.

Nyårsdagen: Gjordes det inte mycket. Blev mycket tv-tittande.

Igår: Åkte jag först iväg med farmor och farfar och kollade på min kusin Julia när hon tävla. Sen hem och värma upp kroppen för att sen åka in till stan och hämta ut min kamera som kommit in till Elgiganten, så nu har jag en ny kamera. Nu ska det bara införskaffas en ny mobil men det får komma senare.

Idag: Har det inte gjorts så mycket. Har mest spenderat dagen framför tvn och så kommer det att se ut resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela