Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-01-23 10:14:07 i Allmänt,

God morgon!
Idag blir det en tur till Stockholm för att fira Mikaela som fyllde år för ungefär två veckor sen, ska bli skooj.
Sen så ska jag och Ika ta och städa lite snabbt här hemma så att det är fint. Sen får vi även se om jag tar och kollar lite på webbrapporten och ser om det är något som ska ändras, annars så skickas den in.

Har varit sugen på dessa skor ett tag nu och frågan är om de ska bli mina?!


Bilden är tagen från: http://www.bjornborgfootwear.se/

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-01-23 10:50:20

haha vet inte, körde på motorvägen så sa de pang när jag startade vindrutetorkaren - tror den var trasig xp

skitsnygga skor :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela