Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-01-27 14:42:26 i Allmänt,

Trodde inte att jag sulle få se så mycket mer snö här nere i Skåne efter jullovet, men jag hade riktigt fel. Just nu är det snöstrom här nere, inte kul. Har redan skottat min lilla altan två gånger och antar att det blir fler besök ute i snön för att skotta fram gången till min dörr och i en förhoppning om att dörren inte fryser fast denna gång, men jag antar att det är en ganska stor risk att det inträffar även denna gång.



Idag blev det en kort dag i skolan då Robban skulle gå igenom mailsystemet och lite annat, som de införde på radio båstad under hösten. Nu väntar två dagar ledigt, vilket är ganska segt kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela