Therese

Så här ser jag på saken

Snart är väntan över

Publicerad 2010-01-30 21:44:47 i Allmänt,

Nu är det inte långt kvar till avsparken mellan Deportivo och Real Madrid. Har varit en lång väntan om man säger så. Det har varit diversie skitprogram som plöjts igenom allt för att få tiden att gå.
 
Under dagen har jag också insett hur mycket jag saknar alla där hemma. Hur skönt det skulle vara att krypa ner i min egna säng med mitt sköna dunntäcke. Dra alla dåliga vitsar för mamma och pappa, de där som man får be de skratta åt för att de är så dåliga. Eller att små gnabbas lite med Ika. Det är vid såna här stunder som man inser hur mycket ens familj och hem betyder för en.
Men jag ska vara stark och inte ge upp. Utan nu ska jag knyta näven i fickan och ge mig själv denna chans, som man endast får en gång i livet.
Istället ska jag nu längta tills jag får åka hem och träffa alla!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-31 17:16:46

Åh, va fint kort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela