Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-01-17 14:18:15 i Allmänt,

Bläää jag har fått ett tråkigt besök i min kropp. Det är herr halsont som är på besök och det är en konstig känsla i min hals. Hoppas verkligen att det bara är en skitsak som snart försvinner ur min kropp, vill inte bli sjuk!
Har suttit framför tvn hela dagen och kollat på massor med sport och det känns som att dagen kommer att fortsätta i samma mönster. Ska sätta mig ner och redigera ihop ett litet klipp från lord of the dance i fredags, vilket var riktigt bra. Och sen var det inte helt fel att träffa Erika heller, då det var år och dar sen känns det som, det var många minnen som gicks igenom.

Sen om jag orkar så sätter jag mig ner och börjar med uppsatsen på webbmedian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela