Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-01-31 19:20:52 i Allmänt,

Matchen igår mellan Deportivo och Real var bra. I första halvlek spelade Real Madrid ut Deportivo, fullkomligt, och målen kom helt rättvist. Och ett utav målen kan du ju se i inlägget under. Det är helt sjukt att man tar och klackar i ett sånt läge, är väl bara Guti som kan göra det.

Idag har det inte gjorts så mycket. Pratat lite med familjen där hemma och det är nu klart att jag åker hem om cirka två veckor, då vi inte har så mycket på schemat här nere, skönt att åka hem tycker jag. Sen var jag faktiskt duktig och gick ut och rörde lite på mig, vinden riktigt bet i kinderna på mig.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-02-01 10:30:06

haha, whaat, spookyte!! :P

vafan har ni inget på schemat?? ;) så chill! hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela