Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-01-26 20:59:53 i Allmänt,

Idag var det dags för introduktionen till lektionen i rörlig bild. Även fast jag gått rörlig bild i gymnasiet så tycker jg att det ska bli riktigt kul, för våran grupp är helt klart bäst. Så det var kul och det var många idéer som kom fram när vi satt och spånade på slutprojektsfilmen i denna kurs.
Sen följde jag med Linnet hem till de och checkade in lägenheten. Där blev jag kvar en stund och jag och Bea satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Så glad att jag har er två tjejer!

Nu ska jag ta och kolla på lite So You Think You Can Dance och sen vid 22 blir det Paradise Hotel för hela slanten och sen väntar sängen då det är skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela