Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-01-12 14:22:33 i Allmänt,

Bowlingen igår gick bra och det var kul och för en gång skull spela på en bana som är lite bättre än de där nere i Båstad, som kan klassas som riktigt festbanor som inte underhålls lika flitigt som de i Fyrishallen. Så igår blev det en hel dag inne i stan, myys.
Idag görs det inte många knop, sitter mest framför datorn och nördar lite The Sims 3. Men lite viktiga saker har jag ändå lyckats hinna med. Praktikplatsen är checkad och klar, vilket känns oerhört skönt. Det är inte riktigt klart än vart jag kommer att vara men någonstanns på MTG-koncernen blir det i alla fall, vilket blir otroligt skoj och lärorikt.
Nu ska jag vattna blommorna och sätta mig ner och nörda lite sims igen. Skjuter hela tiden bort den 10sidiga rapporten på webbmedian som ska vara inne i slutet av nästa vecka. Får sätta mig och skriva den någon dag då motivationen infinner sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela