Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-01-14 11:13:49 i Allmänt,

Igår spelades det The sims 3 för fulla muggar innan jag åkte in och kollade på bandy, Sirius-Broberg. Hade förväntat mig att det skulle hinna bli lite mer bandy detta jullov innan jag drar ner till Båstad igen. Men så blev inte fallet två matcher som skulle gått under denna period har blivit flyttade och därav inte så mycket bandy, tyvärr.  Sirius vann i alla fall igår med 7-4, vilket var jäkligt skönt.

Idag ska julen städas ut här hemma och det är jag som fått det ärofyllda uppdraget. Men jag gör nog så att jag drar lite på städandet och drar igång The Sims ett tag och sitter och nördar mig lite där och samlar kraft inför städandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela