Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-07-16 11:05:03 i Allmänt,

Uppdateringen blir ju lite sisådär när värmen väntar på en varje dag, att sätta sig vid datorn när det är över 30 grader i skuggan känns inte direkt som något lockande. Men nu sitter jag i alla fall här en stund innan jag beger mig ut i värmen och tänkte väl lite smått samamnfatta vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

Det kan nästan sammanfattas som sol och bad och massor med schhteeck i solen.. Har även lyckats klämma in lite ont i ryggen, sitter fortfarande i, har legat lite konstigt på en madrass i poolen.

Igår blev det ett besök in till staden, trots värmen, med mamma, Ika och mormor. Fixade min klocka så nu är den klar att användas, goodie, sen blev det även lite reashopping, en tunika och en kjil. Sen köptes även den nya boken i Shopaholicserien, älskar den serien. Tror att jag börjar läsa den boken direkt nu när jag beger mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela