Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-07-02 17:29:33 i Allmänt,

Sitter just nu och kollar på fotbolls-VM Holland-Brasilien. Jag har tippat att Holland ska vinna matchen i vårat lilla interna VM-tips. Just nu så har Holland precis gjort 2-1 och jag hoppas sjävlklart att resultatet står sig! Det är även skönt att VM har börjat igen efter det korta uppehåll som de haft. För under de dagarna så var det absolut inget på tv.

Idag har dagen tillbringats ute i solen mestadels i poolen. Men jag och Ika fick ett ryck och började tömma dammen på vatten för att ha i nytt fräscht. Allt för att pappa inte skulle behöva göra det sen. Kan meddela nu att det känns lite i armarna efter allt bärande på vatten.

Nu ska jag kolla klart på fotbollen och sen ska jag ut och vattna blommorna så mamma och pappa blir glada när de kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela