Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-07-19 12:10:05 i Allmänt,

Lite olika jobb söktes nu under morgonen, hoppas att det blir napp på någon av de. Nu på schemat står det lite sol och bad, även fast om det verkar som att vattnet i poolen inte mår så bra utav all den värme som det har varit. Men det är bara att hoppas att vi lyckas rädda det!

Sen börjar jag även fundera på om jag ska ta och byta ut designen här på bloggen, börjar lite smått ledsna på den känner jag och det skulle ju sitta fint med en helt ny design. Ska sätta mig ner och prata med syster. Först av allt kanske jag måste ha lite olika förslag och så får vi se vad vi sätter oss ner och gör!

Men som sagt nu blir det sool och schteeek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela