Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-07-11 19:35:58 i Allmänt,

Shit pommes frites vad varmt det är. När tom lilla jag tycker att det är lite för varmt då är det varmt, för jag brukar inte vara den som klagar på lite värme. Just nu är det 30 grader både inne och ute halv åtta på kvällen och det är riktigt kvavt, svetten bara rinner. Är nog inte ens lönt att ställa sig i duschen blir nog bara ännu svettigare utav det.

Igår blev man ett år äldre och det var släkten här och firade. Blev massor med roliga lekar och skratt i femkampen som syrran annordnade. Fick även massor med fina presenter som jag tagit kort på, men orkar inte fixa bilderna idag utan de kommer troligtvis upp i morgon! Vill bara tacka alla som var med igår och för alla gratulationer på facebook och via sms.

Nu ska jag gå och hälla upp ett stort glas med vatten och is och lägga mig framför tvn och ladda inför VM-finalen. HEJA SPANIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela