Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-07-13 17:08:35 i Allmänt,

Värmen gör ju inte direkt att man blir lockad till datorn. Att ha en varm klump i knät är inte direkt något jag föredrar då man kan ligga i poolen och lata sig i stället. 

Men nu har jag i alla fall fixat bilderna på presenterna. 
Äntligen så fick jag min Jet Set klocka som jag gått och kollat på ganska länge nu. 
 
Sen fick jag även Sex And The City-boxen!

Sen fick jag även en muffinsbok med massor med roliga muffins utav Ika. Hon gjorde även ett fint kort med massor med bilder på mig. Det fina armbandet är också från henne, riktigt fint. Sen fick jag även lite passande muffinsformar till boken och pengar!


Tack för alla presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela