Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-07-20 11:11:43 i Allmänt,

Veckorna bara rullar på, trots att man inte har så mycket att göra. Har även blivit lite jobbsökande idag. Borde kanske skriva in mig på arbetsförmedlingen igen. Men jag känner verkligen inte för det, känns inte som man får någon direkt hjälp utan de ställer bara en massa krav och sånt. Hjälp en att hitta ett jobb istället, det heter ju trots allt arbetsförmedling men inte får man något jobb för det.

Idag står det städning på schemat, tycker det är ganska passande då det är lite grå mulet väder ute. Första dagen på länge som det inte är sol, men det kan vara skönt det med. Sen ska jag även fundera lite mer på designen här på bloggen, har inte riktigt fått någon insperation om hur jag vill ha det. Men det kommer väl, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela