Therese

Så här ser jag på saken

Dag i stan

Publicerad 2010-06-21 21:53:47 i Allmänt,

I helgen var det fullspäckat schema. Det var VM fotboll på TV som brottades med bröllopsfirandet av kronprinsessan och så var det födelsedagsfirande. I lördags så var det faster uppe i Månkarbo som firades med massor med skratt och skoj. Och sen går så var det morbrors sambo som skulle firas. Mycket trevligt det med.

Idag blev det en heldag inne i stan med Ika. Efter lite shopping gick vi hem till mormor och åt lite mat och kollade på lite fotboll och sen gick vi och spelade minigolf. Riktigt kul var det och jag började med att slå en spik på redan första hålet.


Snyggaste tröjan som köptes på NewYorker idag. När jag såg den så insåg jag att jag bara måste köpa den! Radio is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela