Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-06-13 23:43:29 i Allmänt,

Igår blev min vistelse i Båstad historia. Det var riktigt skönt att sätta sig i bilen efter att ha packat den med mina saker för att sen åka hem till Uppsala och lilla Onslunda. Det är här hemma jag hör hemma!
Visst jag kommer självklart att sakna klasskompisarna. Men jag vet att jag kommer att ha kontakt med de som jag kom riktigt nära och förhoppningsvis så träffas vi även sen igen.

Påvägen hem blev det ett stopp i Gränna för att köpa med oss lite polkagrisar hem, riktigt mumsigt. I veckan är det bara att hoppas att det blir bra väder för nu är det vatten i poolen och här ska det badas och solas!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-06-14 09:15:00

tack va snällt =)

hur känns det att vara hemma igen då?

Postat av: Erika

Publicerad 2010-06-14 21:20:22

för de e mer livat ute på landet i vad-det-nu-heter-där-du-bor? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela