Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-06-29 22:53:58 i Allmänt,

Igår blev det en tur in till stan med Fia som var hemma i Sverige på en liten semester. Kul att träffa henne igen då det var ett tag sen då hon bor i Norge sen lite mer än ett år tillbaka. Blev ett linne på H&M och så kollade jag in ett par shorts som inte fanns i min storlek. Men mamma gick in på Cubus idag och då fanns de så då var hon snäll och köpte de åt mig.

Idag blev det en dag i poolen, riktigt skönt. Hade tänkt att jag skulle sparka lite boll också men hade inte riktigt orken då det var skönare att ligga i poolen då det inte är lika svettigt. Jag får väl försöka sparka lite imorgon då det ska regna. Borde sparka på den några gånger innan lördag då det är Byacup här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela