Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-06-24 14:56:08 i Allmänt,

Sol ute och då ligger jag gärna ute och latar mig i solen. Vilket jag gjorde igår och har gjort det tilll stora delar idag också. Hur skönt är det inte att ligga på en madrass och guppa i poolen i några timmar, underbaaart!

Men jag har inte bara latat mig utan jag har varit duktig och rensat jordgubbslandet. Det var inte kul, usch. Fina utslag på armarna fick jag också efter de tistlar som fanns där. Men så här i efterhand så kan man ju inte annat än vara nöjd och stolt när man kollar ut på det och det ser rent och snyggt ut.
Sen började även jag och Ika med att rensa lite på garageuppfarten också. Men det ledsnade vi båda på ganska fort och kastade oss i poolen.

Nu har solen varit i ett gigantiskt moln i cirka en halvtimme. Hoppas att den kommer fram snart igen så att man kan gå ut en stund sen innan det är dags att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela