Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-06-03 10:19:11 i Allmänt,

Halvdött här på bloggen, blir lätt så när man har andra saker för sig. Vad då undrar du säkert då? Njuta av det fina vädret som just nu ligger över Uppsala.

Igår blev det en heldag i stan med Mickan. Vi satte oss nere vid ån och pratade massor med minnen i solen i x-antal timmar. Lyckades även få intervjun gjord till reportaget. Kan ju meddela att det syns idag att jag var i solen hela dagen igår.
Men jag nöjer mig inte med det utan idag tillbringar jag några timmar ute på altanen för att få lite mer färg. Sen så blir det förberedelser inför morgondagens bravader. Ika tar studenten och här ska det firas.
Två år sen var det jag tog studenten men fortfarande så finns känslan kvar hur det var när man tog studenten och det skulle inte vara helt fel att göra det igen. För det är en känsla som man aldig kan beskriva hur den känns.


Studenten 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela