Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-03-08 18:34:48 i Allmänt,

Idag har det inte gjorts mycket, som vanligt tänker väl troligtvis du då. Hasse hade ett litet kort möte imorse och sen blev det ett litet kort möte med Per, där han gav mig lite tips om hur mina prator ska bli ännu bättre än vad de redan är.
Nu ska jag sätta mig ner och skriva rapporten i rörlig bild. Men insperationen står på noll och jag har verkligen ingen lust att göra den. Men jag vet även att om jag skjuter upp den så tills imorgon så kommer det bara att ta ännu längre tid så därför är det bättre att göra den nu.

Imorgon är det ingen skola men det blir ändå ett besök nere på radion. Blir sändning mellan 20-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela