Therese

Så här ser jag på saken

Melodifestivalen

Publicerad 2010-03-14 11:03:44 i Allmänt,

Återigen så röstar vi inte fram den bästa låten. Visserligen är smaken som baken och det finns säkert många där ute som tycker att Anna var den värdiga vinnaren, troligtvis eftersom att hon fick flest röster. Men jag tycker som sagt inte att det var rätt vinnare. Jag tycker att Eric Saade skulle vunnit då jag tycker att den låten är bättre och jag tror faktiskt att den låten har en större chans än Annas då jag tror att den lät blir en i mängden. Men det är väl bara upp till låten att förvåna mig.

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och göra klart berättarteknik grejerna. Eller i alla fall skriva manuset och så får jag spela in det någon annan dag. Det ska ju trots allt vara klart tills på torsdag så det är ju en stund kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela