Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-03-16 15:33:50 i Allmänt,

Idag spelades båda uppgifterna i berättarkursen in, det gick bra. Det blev även ett besök nere på radion då jag inte har någon usbsladd till H4:an. Det är riktigt skönt väder här nere så jag hängde med Linnea hem till henne och där satt vi ute i solen i några timmar innan jag var tvungen att fixa tvätten som låg i tvättmaskinen och väntade på mig. Så nu är det sista tvättat inför hemresan på fredag.
Hade en plan om att jag skulle sätta mig ute i solen igen efter att jag fixat tvätten och att jag skulle redigera ljudfilerna sen under kvällen. Men det blev inte riktigt så utan solen har gått i moln och här sitter jag och har precis redigerat klart båda uppgifterna.

Imorgon hoppas jag på att solen visar sig igen så man kan få lite mer färg i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela