Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-03-18 19:45:28 i Allmänt,

Veckan har gått riktigt fort, det är redan torsdag. Det betyder att det är hemresa imorgon. Ska bli riktigt skönt att komma hem. Det blir en liten snabbvisit hemma och sen far jag ner hit till Båstad igen i några dagar för att sen komma hem på allvar. Det är dags för den efterlängtade praktiken.
Idag har jag både ont i nacken och i ryggen och därav har jag en jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig. Dessutom blev det dåligt med sömn inatt då vi frst hade en liten klassfest och sen när man har en nacke som gör ont är det svårt att sova. Så lite sömn och en ond nacke gör att huvudet även vill vara med och göra lite ont. Det får nog bli en tidig sänggång ikväll.

Just nu verkar det som att min hyresvärds dotter har födelsdagskalas och just nu sitter de och spelar på ett piano. Jag antar att jag inte behöver påpeka att det inte låter så speciellt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela