Therese

Så här ser jag på saken

Åska och muller

Publicerad 2010-05-28 22:34:27 i Allmänt,

Blev nästan en heldag nere på radion. Det skrevs en promo till mitt reportage och sen så blev det lite pill i selector. Sen blev det även bestämmt att jag och några till kommer att sända live i våra pass som vi får from nästa vecka. Riktigt skoj ska det bli, alltid kul och sända live och det var ju ett tag sen man gjorde det. Så det ser jag verkligen fram emot. Men något som jag längtar ännu mer till är att jag snart får åka hem, ska bli så skönt att komma hem på riktigt igen.

Tror att det får bli en ganska tidig sänggång idag. Huvudet har inte varit min bästa kompis idag, kan bero på att det är åska i luften och därav huvudvärken som man kan få vid åska. Det har mullrat till och från här nere nu under kvällen och nu börjar det komma in lite mörkare moln så det blir nog till att slå av datorn och krypa ner i sängen och hoppas på bättre väder imorgon. Då det troligtvis blir ännu mer pill i selector, jag ska bli bäst på programmet.

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2010-05-29 16:29:04

nu i veckan säljer de på dansstudion, vet dock inte tider, men tror de sitter där em. annars kan man köpa inom en timme innan showen, men de vet inte hur det kommer finns platser då...

va bra, e ju lite roligare å ha någon med sig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela