Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-05-28 10:57:31 i Allmänt,

Anna gick inte vidare igårdagens semifinal i Eurovision Song Contest. Men jag kan med handen på hjärtat erkänna att jag faktiskt inte trodde att hon skulle göra det då jag redan vid finalen i melodifestivalen sa att den var alldels för osynlig. Men det känns faktiskt konstigt att Sverige inte har något bidrag i finalen. Fast känslan var värre då Sverige inte kom till FotbollsVM i Sydafrika i sommar.

Ska göra mig i ordning för att gå ner till radion och leka lite i selector. Måste lära mig programmet ordentligt innan jag åker hem nästa vecka, för då jag kommer ner igen så har vi pratiskt prov i programmet.

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2010-05-28 15:13:29

va kul =) japp på stadsteatern, kostar 120kr för vuxen och 70kr för student.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela