Therese

Så här ser jag på saken

Inför Eurovision Song Contest 2010

Publicerad 2010-05-13 11:03:18 i Eurovision Song Contest,

Efter att ha suttit och lyssnat igenom alla bidrag till ESC2010 lite snabbt så har ajg fått fram några favoriter. Det är verkligen ett balladår som alla säger. Och konstigt nog blir man glad när man hör en upptempolåt trots att den egentligen är ganska dålig så tycker man ändå att den är ganska bra för att den bryter av mot något annat än balladerna. Trots det så tror jag ändå att det är en ballad som vinner för det finns faktiskt några riktigt bra ballader som ger mig rysningar och det är ett gott tecken.



Tror faktiskt att Norge har en liten chans att vinna i år. Låten är mäktig och allt beror på ifall han lyckas att träffa alla toner i finalen. Jag ratade denna låt tidigare då jag inte tyckte att den var tillräckligt bra. Men ju mer man lyssnar på den så växer den och med tanke på motståndet så står den sig ganska bra i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela