Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-05-15 13:33:17 i Allmänt,

Det är lite varannan dag väder här nere i Båstad. Igår var det skapligt och idag så öser regnet ner. Just i denna stund har det faktiskt blivit ett litet uppehåll. Men det får nog bli en innedag idag i vilket fall som helst. Hade annars planerat att jag skulle ner på vårmarknaden som det är här i Båstad idag och även gå in på radion och hälsa på flickorna, Bea och Linnea, som sänder live hela dagen från Lyckantorget. Men jag får helt enkelt nöja mig med att lyssna på de via datorn istället. Och jag får pyssla med något annat. Jag har tänkt att jag ska sätta mig och gå igenom låtarna på min iPod för av någon konstig anledning hittar den bara de låtarna man lessnat på när man lyssnar. Kan också bero på att det var ett tag sen som jag gick igenom min låtlista på iPoden och nu tar jag tag i det på riktigt.


Bild från ett regnigt Båstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela