Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-05-22 18:34:38 i Allmänt,

Gårdagen i Kungsan var riktigt skoj. Riktigt varmt och skönt och dessutom var det ett riktigt bra ös på publiken. Innan jag drog till Stockholm och Rix FM festival så tog jag även en liten tur inne i Uppsala för att se om det var något som föll mig i smaken. Hittade lite smått och gott men det var inget som fick följa med hem. Köpte två böcker som jag tänkte läsa i sommar.

Idag har jag bara suttit och latat mig i solen och nu till kvällen så blev det grillning, underbart gott. Och sen får det hela avslutas med Champions Leaugefinalen ikväll.

Imorgon far jag ner till Båstad igen för att vara där nere i lungefär en vecka för att sen åka hem till Ikas student och vara hemma i några dagar. Sen följer Ika med mig ner och är där nere med mig sista veckan. Det är inte långt kvar nu och det är riktigt skönt. Sen blir jag hemma på riktigt igen!   

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-05-24 15:51:28

haha va bra då:P

jo de får vi göra =) när kommer du hem igen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela